خانه / جشنواره / شهرداران نواحی در مقیاس یک به یک محله ها را رصد کنند

شهرداران نواحی در مقیاس یک به یک محله ها را رصد کنند

🔖 شهردار منطقه یک در جلسه شورای مدیران:
🔖 شهرداران نواحی در مقیاس یک به یک محله ها را رصد کنند

💭 شهرداران نواحی با توجه به امر نگهداشت شهر به عنوان یکی از مهم ترین وظایف شهرداری است ناحیه خود را در مقیاس یک به یک رصد و خدمات رسانی را کنترل کنند.

💭 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه شورای مدیران منطقه با بیان این مطلب گفت: شهرداران نواحی به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهری باید با نظارت و کنترل مستمر در همه ابعاد یک محله حضور داشته و از حضور در جلسات نمایشی تشریفاتی کنند.

💭 موسوی اظهار داشت: مدیران شهری وضعیت محله ها را با پیمایش از نظر ساماندهی حصارهای کارگاهی، تابلوهای مشخصات ملک، رفت و روب، لفاف ساختمان ها، سد معبر ساختمانی، زیباسازی گذرها و وضعیت ترافیکی و عمرانی رصد کنند.

💭 شهردار منطقه یک با اشاره به نقش خیرین محلی تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل خیرین به عنوان یک جریان مستمر کمک گرفت و با همراهی بسیج مردمی به نیازمندان خدمات رسانی کرد.

💭 موسوی خدمات رسانی مدیریت شهری به بیمارستان های پذیرای بیماران کرونایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه خدمات لازم جهت رفع آلودگی ها از محیط پیرامونی مراکز درمانی در قالب خدمات رسانی به محیط های بیمارستانی و همچنین حضور گروه های هنری و ایجاد نشاط اجتماعی به صورت مستمر انجام شود.

💭 وی بیان داشت: شهرداران نواحی باید از برنامه های کلی معاونت ها مطلع و اقدامات خود را مبتنی بر این سیاست ها برنامه ریزی کنند و معاونین نیز رصد کاملی از برنامه های شهرداران نواحی داشته باشند و با تعامل خدمات رسانی را در منطقه ارتقاء دهند.

💭 گفتنی است با حکم شهردار منطقه یک، احمد غیورانه به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمران منطقه یک منصوب و با انتصاب محمد خردمند به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک از زحمات ایشان در دوره تصدی در معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک تقدیر به عمل آورد.

💭 در این جلسه همچنین محمد رضا پارسیان به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک منصوب و از زحمات مجید صالحی فیروز آبادی در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی منطقه تقدیر به عمل آمد و وی به عنوان سرپرست ناحیه ۵ منطقه یک شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *